
Hållbarhetsrapport 2022
För Kry är ett aktivt arbete inom hållbarhetsfrågor en prioritet. Ta del av vår hållbarhetsrapport för 2022 här.
Läs mer
På Kry arbetar vi för att kunna erbjuda alla patienter jämlik tillgång till vård av hög kvalitet – oavsett vem du är, var du bor eller vilken tid på dygnet det är. Det skapar trygghet. Digitalt i vår app när det går och fysiskt på våra vårdcentraler när det behövs. Här hittar du information om hur detta arbete ser ut och vad det innebär för dig som patient.
För Kry är ett aktivt arbete inom hållbarhetsfrågor en prioritet. Ta del av vår hållbarhetsrapport för 2022 här.
Läs mer
För att kunna ta ett helhetsansvar för patienten har Kry förvärvat två nya bolag som bedriver specialistvård. Det är Hudläkartjänst som erbjuder en bred kompetens inom dermatologi samt PBM som är experter inom beteendepsykologi.
Läs mer
Under 2020 har fler patienter upptäckt digital vård vilket visar sig i SKRs besöksstatistik*. Patienternas besöksmönster visar också att digitala besök ser ut att ersätta fysiska besök – och är kostnadseffektivt för samhället.
Läs mer
För oss är kvalitet ett ledord och något som genomsyrar allt vi gör. Läs mer om vårt pågående arbete med att bli ännu bättre på att ge våra patienter vård av bästa möjliga kvalitet.
Att vården är patientsäker är en av våra viktigaste prioriteringar. Läs mer om vår ständiga strävan efter högsta möjliga säkerhet i samtliga frågor som rör den vård vi erbjuder.